Italiia Script Forum Index Italiia Script
Forum => Team de script

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Presentation de Antobasket01

Post new topic   Reply to topic    Italiia Script Forum Index -> Italiia-Script : Communauté -> Italiia-Script : Présentation
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Crimes91

PostPosted: Sun 23 Mar - 21:43 (2008)    Post subject: Bienvenue Reply with quote

Slt bienvenue Dans la I.S mais pour savoir si tu est bien acepter dans la Team tu doit demandeé a World Cool
Mais peut-etre que tu pourra etre Aprentie Mort de Rire

Back to top
Visit poster’s website MSN
Publicité

PostPosted: Sun 23 Mar - 21:43 (2008)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Haru

PostPosted: Mon 24 Mar - 12:22 (2008)    Post subject: Presentation de Antobasket01 Reply with quote

Je comfirme

Back to top
Crimes91

PostPosted: Mon 24 Mar - 13:46 (2008)    Post subject: Presentation de Antobasket01 Reply with quote

Haru si ta msn tu peut me ajouter Stp : Crimes91350@hotmail.fr Car je voudraie avoir les membre dans mes contact Cool

Back to top
Visit poster’s website MSN
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 05:42 (2019)    Post subject: Presentation de Antobasket01

Back to top
Post new topic   Reply to topic    Italiia Script Forum Index -> Italiia-Script : Communauté -> Italiia-Script : Présentation All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Create a free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation